Stadscafé 8 december 2015

Foto’s: Stadscafé [3]
Video: Stadscafé [3]

De Spontane Stad, zó doe je dat! [3]

ZAP & Club Cele nodigen je uit voor het derde en tevens laatste ‘Stadscafé: De Spontane Stad, zo doe je dat!’ op dinsdagavond 8 december 2015 vanaf 20.00 uur in Café Foyé!

We blikken terug op de resultaten van het afgelopen jaar met alle deelnemers en initiatiefnemers. In een ontspannen sfeer kijken we hoe de stad mooier, interessanter en leuker is gemaakt. Want wat zijn er mooie projecten ontstaan! Benieuwd welke projecten wij allemaal bedoelen? Kom dan naar deze feestelijke afsluiting.

De Spontane Stad, daar borrelt wat!

In dit echte Stadscafé schenken we ‘spontane drankjes’ en is er alle gelegenheid om het met elkaar te hebben over de projecten en de lessen van het afgelopen jaar. Daarnaast sluiten we het jaar feestelijk af met de Fakkelteit. Zij beginnen en eindigen de avond met een spoken word over de resultaten van de Stadscafés.

Studenten pitchen over Brugwachtershuisjes

Tijdens de feestelijke afsluiting zijn er ook vier pitches van internationale studenten van Hogeschool Windesheim. Deze groep studenten zijn al vanaf september bezig met projecten voor de vijf brugwachtershuisjes. Zij hebben de huisjes uitgewerkt tot tijdelijke hotels.

Gert Urhahn

‘Stadscafé: De Spontane stad, zo doe je dat!’ kan het jaar natuurlijk niet afsluiten zonder Gert Urhahn, Urban designer en auteur van het boek “De Spontane stad”. Je kunt met hem kennismaken en de vragen stellen die je altijd al wilde stellen over De Spontane Stad. Deze avond verloten wij tevens een exemplaar van het boek “De Spontane Stad” aan één van de bezoekers, een extra goede reden om op 8 december naar Club Cele te komen!

Het ZAP nodigt u uit!

Waar
Het derde Stadscafé vindt plaats op 8 december in Café Foyé in Theater Odeon, Blijmarkt 25 in Zwolle.

Samen
Stichting ZAP, www.stichtingzap.nl
Club Cele, www.clubcele.nl
Gemeente Zwolle, www.zwolle.nl
Provincie Overijssel, www.overijssel.nl

Deze uitnodiging delen met uw netwerk vinden wij fijn.

Laat een reactie achter