03/03 Gebouwbezoek kantoor Salverda

Kantoorpand Salverda

Salverda Bouw heeft haar eigen kantoorpand in ’t Harde in twee fasen uitgebreid. En het resultaat mag er zijn: een kantoor waar je met veel plezier werkt door de eigentijdse kleuren en materialen en dat voldoet aan alle huidige normen.

Door de uitbreiding zijn er nieuwe vergaderruimten, een bedrijfsrestaurant en kantoorruimten ontstaan. Een atrium verbindt deze nieuwbouw met het oude kantoor, dat spectaculair opgeknapt is.

Bijzonder veel aandacht heeft Salverda besteed aan duurzaamheid en circulariteit. Zo is het gehele kantoor ‘all-electric, de benodigde energie wordt opgewekt door PV-panelen. De benodigde energie blijft door een goede thermische schil en installatieonderdelen met een hoog rendement zo laag mogelijk.

Circulaire materialen en producten zijn zoveel mogelijk gebruikt vanaf de opbouw van het casco tot aan de uiteindelijke vloer- en wandafwerking. Een zichtbaar circulair product is de nieuwe buitengevel die bestaat uit ClickBrick gevelstenen. En het atrium heeft rondom een houten wandbekleding van Inlands Essenhout, afkomstig van de door ziekte gekapte bomen in de omgeving van Zwolle.

Bezichtig het nieuwe kantoor op 3 maart!

Benieuwd naar het nieuwe kantoor? Graag nodigen ZAP en Salverda Bouw u uit voor een bezoek op dinsdag 3 maart. Ook vertellen dan de architect Rob Moritz en de interieurarchitect Karin van der Zwaag u veel meer over het indrukwekkende nieuwe pand.

Het adres van het nieuwe kantoor is: Industrieweg 13, 8084 GS ’t Harde.

Het programma ziet er op dinsdag 3 maart als volgt uit:

19.00 uur: ontvangst met koffie/thee

19.15 uur: welkom door voorzitter ZAP, Irma Klevering

19.20 uur: toelichting uitbreiding door Arjan Berends, directeur Salverda

19.40 uur: gastspreker, architect Rob Moritz

20.05 uur: gastspreker, interieurarchitect Karin van der Zwaag

20.30 uur: rondleiding voor het kantoorpand in groepen

21.30 uur: einde rondleiding, mogelijkheid tot napraten onder het genot van een drankje

22.00 uur: om-en-nabij-tijd

Aanmelden

Vanwege de catering willen we graag weten hoeveel gasten we kunnen verwachten. Wilt u zich daarom aanmelden via deze link. Dat kan tot uiterlijk donderdag 27 februari.