02 t/m 07/07 Panorama Nederland

Categorieën: Actueel, Agenda
Trefwoorden: Bericht.

Panorama Nederland

Panorama Nederland is een toekomstperspectief voor de ruimtelijke inrichting van Nederland. Het laat zien hoe de grote maatschappelijke vraagstukken van nu de sleutel kunnen zijn voor welkome, structurele verbeteringen in de toekomst.

Nederland staat voor een aantal complexe vraagstukken. De klimaatverandering, de vergrijzende samenleving, de overstap naar hernieuwbare energie, het nijpende tekort aan woningen en de verduurzaming van de landbouw. Stuk voor stuk opgaven waarvan we allemaal de gevolgen zullen ervaren, in ons landschap en in onze levensstijl.

Het College van Rijksadviseurs schetst met Panorama Nederland een optimistisch en aantrekkelijk toekomstbeeld. Een Nederland dat voor iedereen uiterst herkenbaar blijft, maar dat toch op allerlei terreinen fundamenteel anders werkt. De verbeelding aan zet, het verlangen als motor.

Download de flyer Panorama NL en deel deze.

Zie het programma en aanmeld opties: http://stichtingzap.nl/portfolio/panoramazap/

Dinsdag 2 juli Panorama Zwolle

Woensdag 3 juli Regionale vertaling van Panorama Nederland (oa met Rijksbouwmeester Floris Alkemade)

Donderdag 4 juli Proeverij uit de regio