Netwerken van het ZAP

Categorieën: Over ZAP

Het Zwols Architectuur Podium staat met beide benen in de Zwolse samenleving en vindt het belangrijk om verbindingen te leggen en samenwerkingen aan te gaan op allerlei niveaus.

Een resultaat hiervan is bijvoorbeeld het Erfgoedplatform. Bij elke vorm van samenwerking waken wij, op een positieve manier, voor onze onafhankelijke podium functie. Verbindingen leggen en samenwerkingen aangaan is voor het ZAP geen statisch fenomeen. Schroom niet als u denkt dat samen met het ZAP mooie dingen teweeg gebracht kunnen worden. Neem contact op!

Zwolle

Erfgoedplatform
Stedelijk Museum Zwolle (SMZ) | Historisch Centrum Overijssel (HCO) | Waanders in de Broeren | Zwolse Historische Vereniging | Vereniging Vrienden van de Stadskern Zwolle | Gemeente Zwolle | Stichting Levende Stadsgeschiedenis Zwolle | Stichting Stadsherstel Zwolle | Het Oversticht.

Programma Erfgoedplatform 2015 – 2016
Download de PDF ›

Zakelijke netwerken
Bouwsociëteit Zwolle | De Vastgoed Sociëteit [DVS] | Club Cele

Onderwijsinstellingen
ArtEZ hogeschool voor de kunsten | Cibap vakschool voor verbeelding | Hogeschool Windesheim, bouwkunde | Deltion College, bouwkunde
.

Architecten gevestigd in Zwolle
www.architectgids.nl/zwolle

Regionaal

Architectuurcentrum Rondeel, Deventer | Architectuurcentrum Twente, Enschede | Provincie Overijssel | Bond Nederlandse Architecten [BNA] Regio Noord-Oost, Kring Zwolle.

Landelijk

Het Nieuwe Instituut (voorheen NAI) | Architectuurcentrum Nijmegen.