27/09 Excursie Keulen

Trefwoorden: Bericht.

Excursie naar Keulen

Excursie:

In de traditie van het Zwols Architectuur Podium (ZAP) vindt er ook dit jaar weer een inspirerende architectuurexcursie plaats. Op vrijdag 27 september gaan we op pad richting Keulen, een stad met veel gezichten. Om een deel van deze verscheidenheid aan sferen te kunnen ervaren is er een divers programma samengesteld. Zo bezoeken we o.a. het Kolumba Museum (Peter Zumthor) en de Immanuel-Kirche (Sauerbruch Hutton) en ook het gebied rondom de imposante Dom en het uitgestrekte Rheinauhafen District laten we zeker niet schieten. We sluiten de excursie af met een goede maaltijd alvorens we weer richting Zwolle zullen afreizen. Kortom; een vol programma, gezellige collega’s en veel hoogwaardige architectuur!!!

Bijdrage:

Er zijn voor deze excursie beperkt plaatsen beschikbaar. Wil je graag mee, meld je dan aan via onderstaande link. Let op: de aanmelding is pas definitief zodra de verschuldigde bijdrage is bijgeschreven op de rekening van het ZAP. Annuleren van de excursie kan tot maximaal vier weken voor vertrek, restitutie buiten deze periode is helaas niet mogelijk.

Bijdrage: 60,-

Bijdrage sponsoren: 50,-

Ik meld mij aan

Praktisch:

– Datum: 27 september 2019

– Vertrek: 07:00 vanaf Zwolle Busstation zuidzijde

– Koffie + versnaperingen tijdens busreis is inbegrepen

– Lunch: op eigen gelegenheid (zelf meenemen/kopen rondom Domplein)

– Diner: reservering wordt voorzien (prijs niet inbegrepen, ter plekke af te rekenen)

– Aankomst: tussen 23:00 en 24:00 Zwolle Busstation zuidzijde

Namens het bestuur van het ZAP hopen we jullie deze vrijdag te mogen ontvangen voor een dag vol bijzondere architectuur. Tot dan!