Gebouwbezoek ENEXIS II

Foto’s: Gebouwbezoek
Video: Presentaties

donderdag 12 mei 2016

Aan de Marsweg in Zwolle wordt het kantoor van Enexis duurzaam gerenoveerd. Medio juli wordt het project opgeleverd. Wij nodigen u in samenwerking met Bouwcombinatie Trebbe-Van Wijnen v.o.f. van harte uit om de bouwlocatie te bezoeken op donderdagavond 12 mei.

Het project

In opdracht van Enexis renoveert de Bouwcombinatie het bovenregionale kantoor, waarin de stafdiensten zoals ICT, Communicatie en Inkoop gaan werken. Het project betreft een duurzame renovatie van het bestaande pand en een deel nieuwbouw. In het nieuwe kantoor komen 344 werkplekken, waarvan 93 flexplekken zijn. Het bruto vloeroppervlak bedraagt ongeveer 5.600 m2 kantoorruimte verdeeld over twee bouwlagen.

Het gebouw behoort tot de topklasse van duurzame gebouwen en krijgt de BREEAM-score Excellent. Het heeft maar circa 30% van de energiebehoefte van normale gebouwen. Het bestaande casco is behouden en de nieuwe gevel en technische installaties zorgen voor een laag energieverbruik door gebruik van zonnepanelen en een warmte/koude opslag. Planten en struiken in het gebouw bevorderen een gezond binnenklimaat.

Het ZAP nodigt u uit!

Waar
Enexis B.V. Marsweg 5, 8013 PD Zwolle

Op donderdag 12 mei ziet het programma ziet er als volgt uit:
19.00 uur     ontvangst op de bouwlocatie aan de Marsweg 5 in Zwolle
19.20 uur     welkom en opening door ZAP
19.30 uur     gastsprekers Enexis, Sacon en Trebbe-Van Wijnen
20.30 uur     rondleiding
21.30 uur     napraten met een drankje
22.00 uur     eindtijd.

Aanmelden
De entree is gratis. Aanmelden is dit keer echt verplicht vanwege de BREEAM Excellent richtlijnen. Ga naar het “aanmeldformulier” en lees alle instructies aandachtig door. En bekijk onderstaande video (inmiddels verwijderd).

Samen
Stichting ZAP, www.stichtingzap.nl
Sacon, sponsor van het ZAP
Trebbe, sponsor van het ZAP
Van Wijnen, www.vanwijnen.nl
Enexis, www.enexis.nl/zwolle

Deze uitnodiging delen met uw netwerk vinden wij fijn.