Expositie in Odeon

“Pop-up hotel in Zwolse brugwachtershuisjes”

Opening expositie

‘Transformeer vijf leegstaande Zwolse brugwachtershuisjes tot vijf tijdelijke hotelkamers’. Dat was de ontwerpopdracht voor 28 Windesheim studenten uit binnen- en buitenland van de opleiding Bouwkunde. Dinsdagavond 14 juni heeft wethouder Ed Anker de expositie geopend met het beste ontwerp in Café Foyé. Te zien is het zinnenprikkelende ontwerp van een groep van vijf architectuurstudenten uit Zuid-Korea, Roemenië, Frankrijk en Nederland. De expositie is onderdeel van de 2e Zwolse Architectuur Biënnale die plaats vindt op 24 en 25 juni en is te zien tot en met zondag 10 juli.

Belangrijk

Wat: Expositie “Pop-up hotel in Zwolse brugwachtershuisjes”
Wanneer: 15 juni 2016 tot 10 juli 2016 tijdens openingstijden.
Waar: Theater Odeon.
Toegang: vrij.

Samen

ZAP in samenwerking met Club Cele en Windesheim.

Architectuur Biënnale Zwolle ’16

Op 24 en 25 juni 2016 organiseren het Zwols Architectuur Podium en Club Cele de tweede Architectuur Biënnale Zwolle. Het evenement markeert de start van een meerjarig ontwerp-experiment. Tot en met 2018 zoeken we met architecten, ontwerpers, onderzoekers, Zwollenaren en andere partners naar kansen voor een levendige en klimaatbestendige stad.

Ontdek alle activiteiten op 24 en 25 juni >> www.architectuurbiennalezwolle.nl

Laat een reactie achter