Word donateur

Voor het organiseren van al onze activiteiten, de website, UAR-app en publicaties zijn wij afhankelijk van sponsoren en donateurs. Het ZAP is daarom heel blij met elke financiële ondersteuning. Draagt u de architectuur in Zwolle een warm hart toe en vindt u ook dat het belangrijk is dat er een podium is die de invulling van de Zwolse ruimte tegen het licht houdt, STEUN DAN HET ZWOLS ARCHITECTUUR PODIUM. Donateur worden?

Meld u aan

Particulieren kunnen de activiteiten van het ZAP ondersteunen door donateur te worden vanaf €20,00 per jaar. Maak minimaal €20,- over op de bankrekening t.n.v. STICHTING ZWOLS ARCHITECTUUR PODIUM NL64 INGB 0004 7730 14 o.v.v. uw naam, woonadres en “nieuwe donateur”.
Als donateur van het ZAP heeft u voorrang bij gelimiteerde activiteiten en u mag tegen een gereduceerd tarief mee met de jaarlijkse excursie. De excursie wordt speciaal georganiseerd voor sponsoren, donateurs en ZAP vrijwilligers.
Wilt u ook met uw emailadres bekend zijn bij het ZAP? Laat uw gegevens dan achter bij MELD U AAN.

Het ZAP telt nu bijna 75 donateurs en ruim 250 trouwe bezoekers van onze activiteiten van de ruim 500 geïnteresseerden op onze mailinglijst. De laatste jaren zien we een gestage groei van donateurs. Daar zijn wij heel blij mee. Wat zou het mooi zijn om dit jubileumjaar richting de 100 donateurs te gaan. Doet u mee?