Bouwborden verzameling

Categorieën: verzameling

Foto’s: Bouwborden

De eerste schop gaat de grond in

Na maanden en veelal jaren voorbereiding is het dan zover. De prijs is rond de aannemer gecontracteerd de uitvoering kan beginnen. De bouwhekken worden geplaatst en de bouwplaats ingericht. Op dat moment verreisd in veel gevallen ook het bouwbord op het terrein. Met alle namen van de belangrijkste partijen die hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van het project. Tegenwoordig is mag een artist impression ook niet ontbreken. De manier om het grote publiek te tonen wat binnenkort niet meer weg te denken is in de zo vertrouwde omgeving.

En dan worden de sleutels uitgereikt

Als het project gereed is en de sleutels zijn uitgereikt of het symbolische lint is doorgeknipt wordt het bouwterrein van de opdrachtgever, de huurder, de gebruiker. Alle containers, schaftketen, zaagloodsen gaan weer op de vrachtwagen naar een volgende droom. En wat gebeurd er met het bouwbord, de eens zo belangrijke eerste stap….wordt afgevoerd in de laatste vuilcontainer. Weg bord, en bedankt!

Een blijvertje

Wat is leuker dan het bouwbord langer zijn informatieve werk te laten doen en te laten zien in de bouwborden verzameling op onze site.

Het ZAP nodigt u uit!

Stuur een foto van uw bouwbord naar info@stichtingzap.nl Vergeet niet om een kleine verduidelijking toe te voegen van het jaar de aard en de plaats van het project en of u aan het project heeft meegewerkt.